تصویر مسیر یادگیری تولید محتوا
تولید محتوا

صفر تا صد تولید محتوا

تولید محتوا برای سایت از مواردی هست که چندین ساله هست و میشه روش حساب کرد چون هیچ ریسکی مثل اینستاگرام و… نداره که یوقت فیلتر بشه یا گوگل از دسترس خارج بشه. بیشتر

مدت زمان آموزش

10 ساعت و 15 دقیقه

تعداد قدم ها

5 دوره

تصویر مسیر یادگیری تولید محتوا

1,580,000 تومان

توجه : شما با خرید این مسیر یادگیری به تمامی دوره های فعلی و آینده ای که اضافه خواهند شد دسترسی دارید !

دوره آموزش کپ کات⭐صفرتا صد ادیت ویدیو با Cap Cut

3 ساعت و 11 دقیقه

آموزش ادیت ویدیو به صورت کامل و تخصصی با اپلیکیشن capcut

دوره آموزش کپ کات

آموزش پریمیر بصورت فشرده

40 دقیقه

"آموزش پریمیر بصورت فشرده؛ مهارت‌های ویرایش ویدیو را در کمترین زمان با بهترین تکنیک‌ها و ابزارهای نوین فرا بگیرید و خلاقیت خود را به نمایش بگذارید.

آموزش پریمیر بصورت فشرده

برای ایجاد یک کانال یوتیوب درآمدزایی با هوش مصنوعی و کپ کات

42 دقیقه

آموزش قدم‌به‌قدم درآمدزایی از یوتیوب با استفاده از هوش مصنوعی و نرم‌افزار CapCut برای ویرایش حرفه‌ای ویدیوها.

آموزش کامل درآمدزایی از یوتیوب با CapCut و هوش مصنوعی

آموزش عکاسی محصول با گوشی | ثبت تصاویر حرفه‌ای با موبایل

3 ساعت و 18 دقیقه

در این دوره آموزشی، اصول و تکنیک‌های حرفه‌ای عکاسی محصول با گوشی موبایل را به‌صورت کامل یاد خواهید گرفت. از تنظیمات دوربین تا نورپردازی و ویرایش نهایی، هر آنچه برای بهبود تصاویر محصولات خود نیاز دارید را به شما آموزش می‌دهیم.

تصویر ثبت تصاویر حرفه‌ای با موبایل

دوره آموزشی جامع صفرتاصد داوینچی ریزالو

2 ساعت و 31 دقیقه

با DaVinci Resolve، یک ویرایشگر ویدیوی رایگان عالی که مملو از ابزارهایی برای عالی جلوه دادن ویدیوهایتان است، از یک مبتدی به حرفه ای تبدیل شوید

دوره آموزشی جامع صفرتاصد داوینچی ریزالو

توضیحات مسیر یادگیری

تولید محتوای ویدیویی

ویدیو مارکتینگ چیست؟

ویدیو یکی ازروش‌های هست به دلیل داشتن تصاویر به سادگی می تواند پیام‌های گوناگون را به مخاطب هدف برساند. ذهن انسان تصاویرخیلی راحت تر از متن پردازش می‌کند بدین صورت می توانیم نتیجه بگیریم که هر روز به تعداد افرادی که علاقمند به ویدئو هستند افزایش پیدا می کند.

از این رو کسب و کارها بسیار گرایش به تولید ویدیو مارکتینگ برای محصولات یا خدمات خود پیدا کرده‌اند. صاحبان کسب و کار برای هر بخش از کار خود به تولید ویدیو مورد نظر خود می پردازند تا به نتایج دلخواه خود دست پیدا کنند.

انواع ویدیو مارکتینگ برای پیشبرد اهداف کسب و کارها کدامند؟

انواع گوناگون ویدیو برای مارکتینگ به جهت استفاده برای توسعه کسب و کارمان وجود دارد. برای آشنایی بیشتر در قسمت زیر انواع گوناگون آنها را معرفی کرده‌ایم:

 

ویدیو مصاحبه

ویدیو مصاحبه

یکی از روش‌های ویدیو مارکتینگ تولید محتوای ویدیو مصاحبه ها هست. هر کسب و کاری با تعیین استراتژی های محتوایی می‌تواند مصاحبه با افراد داخل شرکت و همچنین با بزرگان همراستای کسب و کارتان مصاحبه های گوناگونی را تهیه کنید و به عنوان ویدیو در اختیار مخاطبان قرار دهید.

ویدیو آموزشی

ویدیو آموزشی

بعد از تحول در دنیای اینترنت افراد مختلف هم علاقمند به آموزش های آنلاین هستند تا جایی که کسانی در حوزه آموزش هستند شروع به تولید ویدیو آموزشی مرتبط را انجام داده اند.

وقتی صحبت ازویدئو آموزشی می‌شود بحث کیفیت ویدئو است که آموزش شما را از سایر ویدئوها متمایز می‎سازد. یک ویدئو آموزشی که قرار است در بستر وب قرار بگیرد باید از لحاظ زمانبندی، حجم فایل، وضوح صدا و تصویر و دسته بندی مطالب در استاندارد بالایی قرار داشته باشد.

شما برای ضبط یک ویدئو نیاز به یک صدای رسا، یک محیط مینیمال ساکت، نرم افزار و تجهیزات قابل قبولی دارید. ویدئوهای زیادی برای ساخت ویدئو وجود دارد که کار ساخت ویدئو آموزشی را سرعت می‌بخشد.

وبینار

وبینار

کسب و کارها رخدادهای گوناگونی را برای پیشبرد اهداف خود نعیین کرده‌اند تا جایی که در مورد محصولات یا خدماتشان سخنرانی های گوناگونی را برای حوزه های گوناگون تدارک می بینند و از این طریق ویدیو های مختلف را تهیه می کنند و آن را در رسانه های مختلف قرار می دهند.

وبینار به سمینارهایی گفته می‌شود که به صورت آنلاین برای ارائه اطلاعات و یا برای یک معرفی رسمی برگزار می‌شود.

وبینار یک ایده جذاب برای ارتباط با کاربرانی است که به لحاظ مکانی از شما فاصله دارند و نیاز به ارتباط لایو با شما دارند .

وبینار این فرصت را برای شما و کاربرانتان فراهم می‌کند که در یک ارتباط موثر قرار بگیرید.

وبینارها معمولا برای یک ارائه آموزشی استفاده می‌شود. بدین شکل که مدرس دوره آنلاین و هنرجویان در یک زمان مشخص در یک محیط تحت وب، آنلاین شده و صدا و تصویر را به صورت آنلاین دریافت می‌کنند، در بحث شرکت می‌کنند و سوالات و نظرات خود را ارائه می‌کنند.

ویدیو تبلیغاتی

ویدیو تبلیغاتی

همه‌ی ما ویدیو های تبلیغاتی گوناگونی را در رسانه های آفلاین مانند تلویزیون دیده ایم، اما تولید ویدیوهای تبلیغاتی در فضای آنلاین بسیار متفاوت از آفلاین است. این تفاوت می تواند از نوع سناریو تا زمان تولید یک ویدیو باشد. ویدیو تبلیغاتی به جهت معرفی محصول یا خدمت یک کسب و کار برای مخاطبان هدفشان می باشد.

ویدیو دمو و بررسی محصولات

ویدیو دمو و بررسی محصولات

مدیران کسب و کار گوناگون قبل از آنکه محصولی را تولید کنند یا بخواهند آنها را بررسی کنند و وارد بازار کنند در ابتدا یک ویدیو دمو و بررسی محصولات یا خدمات را تهیه می کنند و از آن طریق نظرات مخاطبان خود را دریافت می کنند و نواقص مختلف برطرف میکنند.

مزایا ویدیو مارکتینگ

1

انتقال پیام به سادگی برای مخاطبان هدف

2

جلب نظر مخاطبان هدف

3

افزایش بازدیدکنندگان وب سایت

4

کاهش کپی کردن ویدیو

5

بالابردن اعتبار شرکت

6

آشنایی کامل مخاطبان با محصولات 

 

معایب ویدیو مارکتینگ

1

حساسیت بالای فیلم ها به دلیل یکبار تولید ویدیو

2

هزینه بالای تولید ویدیو مارکتینگ

3

نیازمند متخصص برای تولید ویدیو مارکتینگ

4

سرعت کم اینترنت برای دانلود مخاطبان

5

کاهش سرعت لود وب سایت برای ویدیو